Log directory is not writable - please CHMOD e107_plugins/log/logs to 777

  Motora jaukÅ¡ana


  Å
is būs stāsts kā izjaukt un salikt atpakaļ motoru.
Mūsu gadījumā mēs jauksim TOYOTAS motoriņu- 2.0 GT ar 150zs .
Jaukšanas iemesli: newienāda kompresija,paliels eļļas patēriņš,naw tāda jauda kādai jābūt....

thumb_galva.jpg thumb_galva2.jpg thumb_virzul.jpg

  Šis būs stāsts kā izjaukt un salikt atpakaļ motoru.
Mūsu gadījumā mēs jauksim TOYOTAS motoriņu- 2.0 GT ar 150zs .
Jaukšanas iemesli: newienāda kompresija,paliels eļļas patēriņš,naw tāda jauda kādai jābūt.
Motors šoreiz tiks jaukts neizņemot visu motoru no auto…       Mūsu pirmais uzdewums ir nocelt nost motora galvu.Motora galva ir viena no swarīgākajām motora sastāvdaļām.Lai viņu noņemtu jāatwieno un jānoņem visi “aksesuāri” kas ir ap motora galvu
(izplūdes kolektoru,sprice,sadalītājs,ģenerators,šļauciņas un trubiņas visādas un vēl citi sīkumi),bet noņemot zobsiksnu,jāsaliek atzīmes lai liekot kopā var salikt atpakaļ tieši tāpat kā ir jaucot (sadales vārpstas atiecībā pret kloķvārpstu) wisu jaucot un cīnoties labāk visu ir pierakstīt lai pēctam nepaliek pāri detaļas un lai zin kur visi štekeri jāsaliek.
Kad tas viss izdarīts,tad jāatskrūve galvas stiprinājuma skrūves.Un tad varam noņemt galvu.Apskatāmies un redzam ka wisi vārsti ir apdeguši un gāzes iet gar tiem garām un vārsti kustas arī sāniski( izdilušas vārstu vadiklas un beigtas vārstu gumijas.
Šis defekts arī tieši ir lielākais eļļas ēdājs)Vadiklas izsitam ārā ar speciāli virpotu stienīti un tad varam sākt meklēt jaunas,ko atrast bija diezgan grūti.
Atrodam arī vārstu gumijas.Kad jaunas vadiklas ieliktas tad mums japieslīpē vārsti.Slīpējam viņus rotējot uz riņķi ar iesmērētu speciālu smēri.Pieslīpējam tik ilgi,kamēr gar tiem nekas netek garām(pārbauda ar benzinu).Kad tas ir izdarīts,tad saliekam visu atpakaļ kopā un noregulējam vārstu atstarpes.Šim motoram ir gredzenu kompensatori un mainam tikai atbilstoša biezuma paplaksnes kas nāk virs tiem.Kad tas ir izdarīts,tad aizvedam pie virpotāja noslīpēt galvas apakšu lai viņa ciešāk turas pie motorbloka un drusku palielinās kompresija.Tagad ar galvu it kā būtu tikts galā un varam ķerties klāt pie pārējā motora.Uzstumjam mašīnīti uz bedres un skrūvējam nost karteri.Klāt tikt dažām skrūvītēm ir ļoti grūti,bet tomēr cīnoties tiek atskrūvētas visas.Tad skrūvējam vaļā klanus un izņemam tos kopā ar virzuļiem caur augšpusi(apakša mums traucē kloķvārpsta)Nekādā gadījumā nevaig sajaukt klanu vietas,virzienu (mūsu gadījumā viss ir numurēts un nav problēmu whistle.gif
Secinam arī ka virzuļu gredzeni ir nodiluši un deformējušies jo auto ir ļoti ilgi stāwējis bezdarbībā.Atrodam jaunu gredzenu komplektu un nomainam viņus.Kad tas ir izdarīts,tad liekam klanus ar virzuļiem atpakaļ pie reizes arī nomainam klanu šāles,kas
ir diezgan izdilušas.Nomainam kartera vāka blīvi un pieskrūwējam to atpakaļ ar daudzajšm grūti skrūvējamām skrūvītēm.Tad liekam atpakaļ motora galvu
(nomainot arī galvas blīvi)uz motora.Galvas stiprinājuma skrūves pieskrūvējam pēc speciālas secības un ar speciālu atslēgu, kas mēra pievilkšanas spēku.Un tad jau varam nedaudz pasmaidīt jo viss grūtākais jau ir izdarīts.Atliek salikt atpakaļ visas detaļas, ko jaucot noņēmām(tagad protams viņas visas ir tīri notīrītas innocent.gif
Kad tas ir izdarīts ,tad salejam jaunu eļļu,tosolu ,ieliekam akumulatoru un varam mēģināt darbināt….
Brr…Brr..neiet..! aha benzins bākā diezgan maz.Salejam benzinu un mēģinam vēlreiz…Brr..Brrr…un motors pielec (lielais smaids sejā
izmÄ“Ä£ināt protams- braucot ,tagad vÄ“l nesanāk pa sniegu ar vasarenÄ“m ,bet pavasarÄ“ noteikti viss bus ok     Â
Tāds nu aptuvenais paņēmiens kā izjaukt un salikt motoriņu,protams ļoti sīkumains viņš nav,bet ir ok.
Šis stāsts nav izdomāts,bet reāls notikums.Pavasarī noteikti varēs manīt kādos drag race etapos dance.gif

 Atliek gaidīt pavasari……



                                                                                        Iesūtījis Martins


galva.jpg
galva2.jpg
virzul.jpg

lindy on Tuesday 06 February 2007 - 01:18:43