Log directory is not writable - please CHMOD e107_plugins/log/logs to 777

  Divu sajÅ«gu ātrumkārba(DSG, S-TRONIC)

Â
Â
Â
Divu sajugu transmisija ir pusautomātiska atrumkarba ar secigu parslegsanas rezimu un
diwiem spararatiem sajūgiem.Viens sajugs ir nepara atrumiem 1 , 3 , 5 un atpakaļgaitai,
bet otrs para atrumiem 2 , 4 , 6.
 Parslegsanas var notik nezaudējot jaudu,jo vienlaikus ir ielikti divi atrumi-
sobrid izmantotais un ari nākamais,kas,tuvojoties parslegsanas bridim,jau tiek izvelets.
Kad vaditajs parsledz,atveras sajugs ar lidz sim izmantoto atrumu,
un vienlaicīgi aizveras otrs sajugs,lai ieliktu jau ieprieks izveleto atrumu.
Dazi indzenieri runa,ka parslegsanas laiks esot apala nulle hand.gif
 Â
    Â
Pastav ari dubulto sajugu atrumkarbas,kuras parsledzas pat atrak neka Formula 1
un citas pusautomātiskas atrumkarbas ar vienu sajugu.
Parslegsanas ir ari liganaka un vairak piemerota ielas braugsanai neka transmisija ar vienu sajugu.
Nenoliedzami,ari sai sistēmai ir ari minusi-augstaka izgatavosanas izmaksas,
lielaka iespēja iziet no ierindas elektroniskas vadibasdel,
ir ari kielaks svars un grutak remontējamasdance.gif
    Â
     Â
Pirmas musdienu divu sajugu atrumkarbas paradijas 80.gados,
kad datori bija pietiekami kompakti,lai kontroletu parslegsanos.
So jauninajumu Porsche ieviesasavas saciksu automasinas
Porsche 956 un 962 Le Mans,ka ari Audi Sport Quattro S1 saciksu automasina.
So atrumkarbu nosauca par PDK jeb Porsche Doppelkupplungsgetriebe.
Sobrid sadas atrumkarbas tirgo Volkswagen grupa,
kura tas sauc par DSG jeb Direkt Schalt Getriebe (Seat,Skoda, VW)
un S-Tronic (Audi).
Sada veida,tikai citu razotaju atrumkarbas izmanto ari Bugatti Veyron 16.4
 un Koenigsegg CCXÂ
        Â

Iesūtījis Martins
lindy on Tuesday 03 April 2007 - 11:29:34