Log directory is not writable - please CHMOD e107_plugins/log/logs to 777

  "Jaguar" parāda jauno XK kupeju

Raxtu iesūtīja Kecha

Frankfurtes auto šovā "Jaguar" oficiāli prezentēs automobili, kas gandrīz mats matā, vismaz vizuāli un atskaitot dažas nianses, atgādina gada sākumā Detroitā prezentēto "Advanced Lightweight Coupe" konceptautomobili.



jag12.jpg
jag14.jpgÂ
 Atšķirības no konceptauto ir pavisam nelielas, proti, citādi bamperi, aizmugurējie lukturi, mazāki riteņu diski un citādāks interjers, bet, salīdzinot ar iepriekšējo, vairāk nekā deviņus gadus veco XK paaudzi, auto mainījies līdz nepazīšanai. Sākot jaunās paaudzes XK veidošanu "Jaguar" no baltas lapas, britu kompānija prasmīgi izmantoja jaunākos sasniegumus kosmiskās aviācijas zinātnē, kā rezultātā pilnībā no alumīnija konstruētā auto virsbūve ir par 31% stingrāka nekā vecajam modelim, bet vienlaikus par 10% uzlabo jaudas un svara attiecību; jaunā XK pašmasa ir tikai 1595 kilogrami. Sakot "Jaguar" galvenā inženiera Maika Krosa vārdiem, inženieru komandas galvenais mērķis bijis radīt auto, kas pēc strauja paātrinājuma un ne mazāk straujas apstāšanās uzvestos tā, kā īstam "Jaguar" automobilim pienākas.
Â

Pateicoties tīrajām līnijām, garajam motora pārsegam, slīpajam priekšējam un aizmugurējam vējstiklam, izteiksmīgajām riteņu arkām, pēc labākajām "Gran Turismo" tradīcijām veidotais auto izskatās krietni sportiskāks nekā tā priekšgājējs. Patiesībā tam ir daudz ciešākas radnieciskās saites ar agrāko laiku modeļiem – "C-Type", "D-Type", "E-Type" nekā ar 1996.gadā prezentēto XK. Zem jaunā XK motora pārsega iebūvēts uzlabots iepriekšējā modeļa 4,2 litru V8 atmosfēriskais motors, kas attīsta 300 ZS. Motora maksimālais griezes moments ir 411 Nm, turklāt 85% no tiem pieejami diapazonā no 2000 līdz 6000 apgr./min. Ar šādiem parametriem pusotru tonnu smagais auto 100 km/h spēj sasniegt 6,2 sekundēs un attīstīt 250 km/h maksimālo ātrumu. Motora jauda aizmugurējiem riteņiem tiek pievadīta caur sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, turklāt pirmo reizi vadītājam būs iespēja pārslēgt pārnesumus ar lāpstiņām pie stūres. Kad XK kupeja un kabriolets nonāks tirgū 2006.gada sākumā, tie būs pieejami tikai ar šo motoru, taču nedaudz vēlāk ražotājs piedāvās arī 4,2 litru V8 un kompresordzinēju, kas paredzēts "Jaguar XKR". Auto salonā "Jaguar" speciālisti uzsvaru likuši uz ergonomiskumu un vadītāja ērtībām. Šeit likti lietā dažādi jaunievedumi, piemēram, Start/Stop poga tradicionālās aizdedzes vietā, pieskārienjutīgs ekrāns navigācijas, skaņu sistēmas un gaisa kondicioniera vadībai. Domājams, ka arī 2+2 sēdekļu izkārtojums būs komfortablāks nekā līdz šim, jo jaunais XK ir garāks, platāks un augstāks nekā aizejošais modelis.



no TVnet materialiem!

 jag13.jpgjag23.jpgÂ
 jag19.jpgjag21.jpgÂ
 jag3.jpgjag7.jpgÂ

Â







Â
Tyler on Monday 03 March 2008 - 16:44:31